Leveringsvoorwaarden

  • Genoemde prijzen op website zijn inclusief 21% btw. Deze offerte is excl. btw. tenzij anders vermeld zoals totaalprijs.
  • Op alle leveringen en installaties zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing zoals meegestuurd met deze offerte. 
  • Bedragen vanaf € 1.000,- factureren wij 50% bij opdracht (direct te voldoen) en 50% na oplevering binnen 14 dagen.
  • Bedragen vanaf € 5.000,- factureren wij 50% bij opdracht (direct te voldoen), 30% bij aanvang werk (voldaan bij aanvang) en 20% na oplevering binnen 14 dagen.
  • Kwaliteitsdocumenten zoals een beveiligingscertificaat of opleverbewijs, worden pas uitgereikt als er 100% betaald is en alle bijbehorende formulieren en overeenkomsten weer ondertekend door ons ontvangen zijn.
  • De organisatorische beveiligingsmaatregelen zijn tevens meegestuurd met deze offerte, u bent zelf verantwoordelijk voor het naleven van het organisatorische.
  • Garantie twee jaar productgarantie voor particulieren en één jaar zakelijk 'no nonsens' op alles wat door ons geleverd, vervangen en tevens geïnstalleerd is. 
  • Met uitzondering van ALLE WiFi apparatuur zoals WiFi camera's en videodeurbellen, op instellingen van; en smartphone updates e.d. kunnen wij geen garantie geven. Een vol WiFi bereik wil niet zeggen dat de kwaliteit van het lokale internet goed is. Extra tijd die benodigd is om provider of modeminstellingen te veranderen worden doorberekend omdat dit buiten het bereik van LSH ligt.


Startdatum installatie : Wordt direct ingepland, na ontvangen 1e en of 2e deelbetaling
Indicatie doorlooptijd : Levertijd drie tot vier weken na opdracht en het ontvangen van de 1e en/of 2e deelbetaling (kan langer zijn i.v.m. vakantieperiodes)
Geldigheid offerte : Tot 30 dagen na deze offertedatum
Betaling : Zie de leveringsvoorwaarden hierboven

 

Facturering

Locked Safe Holland en LSH Security B.V. factureren het allerliefste digitaal. Het is gebruikelijk om de meldkamer, het onderhoud en de alarmopvolging voorafgaand aan het abonnementsjaar te factureren. Deze diensten worden tenslotte ook per direct 24/7 aan u geleverd. Wij doen dit vanaf facturatie@lockedsafe.nl naar het door u opgegeven e-mailadres. 

Online informatieportaal

Hier kunt de historie van alle opdrachten inzien. Bijvoorbeeld de aanrijdtijd bij een alarmmelding inclusief bezoekrapport en zo ook de werkbon van het door ons gedane (installatie)werk. Onze dienstverlening is daardoor heel overzichtelijk voor u gemaakt.
Wanneer u wordt ingeschreven als nieuwe klant, krijgt u dus een email van 'trnsprnt', deze e-mail is vertrouwd en komt van ons. Als u twijfelt, bel ons dan gewoon even op 0418 518001 We kunnen dat dan direct voor u controleren.

Opdrachtbevestiging

Met het ondertekenen van deze offerte/ opdrachtbevestiging keurt u deze goed en gaat u tevens akkoord onze Algemene Voorwaarden, zoals in pdf met deze offerte meegezonden. U kunt een getekend exemplaar van deze offerte sturen naar het volgende e-mailadres: bestel@lockedsafe.nl / Een akkoord reply op deze email met offerte of deelbetaling uitvoeren is ook akkoord gaan met deze opgaaf én onze voorwaarden.  

Offertenummer: LSH-###PROPOSAL_NUMBER###

Datum: ###ORDER_DATE###
Bedrijfsnaam: ###BILLING_COMPANY###
BTW en KvK nummer: ###BILLING_VAT_ID###   ###BILLING_COC_ID###
Contactpersoon:###BILLING_NAME###
Emailadres:###BILLING_EMAIL###
Telefoon en mobiel: ###BILLING_TELEPHONE### / ###BILLING_MOBILE###
Adres: ###BILLING_ADDRESS###
Postcode + Plaatsnaam: ###BILLING_ZIP### ###BILLING_CITY###
Tekeningsbevoegd persoon:Ja
Handtekening::
____________________________________________ :d.d._____-______-_____



Leverancier: Locked Safe Holland & LSH Security b.v.
Naam:Dhr. M. Theunissen
Functie:Specialist inbraakbeveiliging / Algemeen directeur
Handtekening: